Sivut

keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Vuosi 2013

Hyvää alkanutta vuotta 2014!

Vuonna 2013 valmistui muutama isompi asia ja paljon kaikkea pientä... Tässä vielä kuvien muodossa katsaus menneeseen vuoteen. Ihan kaikkia töitä en näihin laittanut, syystä että mulla on kehitettävää järkevän tiedostojen lajittelun kanssa (suomeksi: en vaan löytänyt kaikkia kuvia (enkä osaa muotoilla järkeviä lauseita)).

Suurin osa näistäkin on jo nyt liian pieniä. Mitä te teette (lapselle) pieneksi jääneille neulomuksille, jotka on vielä ihan käyttökelpoisia (eli kerran kesähelteillä olleet päällä)?

Kertokaapa myös, miten te arkistoitte vuoden aikana tehdyistä neuleista otetut kuvat? Joka kuukaudelle oma kansio? Jokaiselle työlle oma kansio? Nimim. Oma systeemi ei toimi -89.









4 kommenttia :

  1. Ihanan paljon kauniita neulomuksia!

    Minä oon alkanut nyt säästämään pieneksi jääneitä neuleita esikoiselle. En tiedä tuleeko se niitä koskaan pitämään, mutta säästän silti. Itse kun oon tälläinen pikkuinen, hädintuskin 160 senttinen ja esikoinen alkaa pikkuhiljaa ottamaan mua kiinni, niin sille on hyvä säästää. Vielä ne on sille suuria, mutta ei ehkä enää ensi vuonna.

    VastaaPoista
  2. Paljon kauniita neuleita, vau!

    Itselleni pieneksi jääneitä neuleita olen antanut veljentytölle (12v). Olen ajatellut josko säästäisi ihanimpia jos vaikka joskus olisi oma tyttö jolle antaa, mutta toisaalta sitten onko järkeä vuosikymmeniä alkaa säilöä jotain vaatteita jotka ei siis ole ehkä enää aivan uudenveroisia eikä käyttäjääkään välttämättä koskaan... ehkä jos olisi paljon säilytystilaa, mitä ei ole. Ehkä aivan rakkaimmat omatkin neuleet voisi säästää, mutta toisaalta tuo veljentyttö vaikutti oikein innokkaalta vastaanottajalta, ja toinenkin veljentyttö tulee kyllä perässä joidenkin vuosien kuluttua. Läheisiähän he ovat niin hyvillä mielin voi lahjoa rakkaitakin juttuja kyllä heillekin :)

    Lapselle pieneksi jääneet taasen ovat kaikki tallella, ne on niin hyväkuntoisia että säästetään jos joskus lisää jälkikasvua tulee, tai sitten vaikka pojan omille mahdollisille lapsille tms.

    VastaaPoista
  3. Oi, miten paljon ihanuuksia olet saanut vuodessa aikaan! Ja lempivärikin on helppo bongata kollaaseista. ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...